close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האם בוררות בתל אביב הינו הליך יעיל שכדאי להכיר מקרוב?

מערכת שורשג תשרי, תשעט12/09/2018

העובדות בשטח מראות אחרת שכן לא מעט בעלי עסקים זקוקים בשלב כזה או אחר לשירותי בוררות בתל אביב

תגיות:
רוב האנשים, כאשר הם נכנסו אל שוק העבודה, לא באמת חשבו שיום אחד הם יצטרכו להתמודד עם עניינים משפטיים לא פשוטים. אנחנו מנהלים עסקים, משתדלים לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר, ולכן צריכה להיות שום סיבה נראית לעין שבגללה יום בהיר אחד נצטרך עו"ד בורר. עם זאת, העובדות בשטח מראות אחרת שכן לא מעט בעלי עסקים זקוקים בשלב כזה או אחר לשירותי בוררות בתל אביב. לכן אולי ירגיע אתכם לדעת שאתם לא לבד ובנוסף, חשוב להבין שפעמים רבות תהליכי בוררות הם הפתרון הטוב ביותר. כאשר פונים לאשת מקצוע כמו עו"ד אבן זהר, אשר משמשת, בין היתר כעו"ד בוררת, אפשר לצפות לפתרון סכסוכים יעיל יותר. בוררות היא הליך מהיר יותר לעומת משפט רגיל ושנית, הליך כזה יכול גם לעלות לכם הרבה פחות כסף. לכן, אם יש אשת מקצוע מובילה, מנוסה ומוכרת כמו עו"ד אבן זהר אשר זמינה עבורכם תמיד ושתשמח ללוות אתכם בכל הליך של בוררות בתל אביב, מדוע שלא תפנו אליה עוד היום?

לא רק בוררות
את העובדה שישראל זו מדינה שיש בה הרבה מאוד עורכי דין כולנו יודעים, אך האם כל עו"ד מגיע עם הניסיון הנדרש? האם על כל איש מקצוע כזה אתם באמת יכולים לסמוך? והאם כל עו"ד יוכל לסייע לכם בצורה הכי טובה שיש? התשובה לכך שלילית כמובן ולכן אנחנו מציעים שתבדקו אל מי אתם פונים. כדי לשמש בהליך של בוררות על הצד הטוב ביותר צריך אומנם ניסיון אך עדיף להיות גם אדם מוכר באזור ואדם שמגיע אפילו עם אידיאולוגיה ורצון לשפר. לכן, אם עוה"ד שלכם יכולה להיות גם מישהי שמכהנת כחברת מועצת העיר כבר משנת 2008 באזור של ראשון לציון, מדוע שתתפשרו על עו"ד שאיש לא שמע את שמה? ככל שהבוררת שתנהל את העניינים שלכם תהיה מוכרת ומקצועית יותר – כך תוכלו להיות בטוחים יותר שיש מי שדואג לאינטרסים שלכם, אז למה אתם מחכים?

עו"ד בוררת לראשות העיר
אתם עדיין מחפשים סיבות שבגללה עוה"ד ליאל אבן זהר היא הבחירה הנכונה עבורכם? רוצים להבטיח שהבוררת שלכם תעשה הכול לא רק כדי לזרז עבורכם את התהליך אלא גם כדי שהסביבה בה אתם חיים תשתפר במובנים רבים? אם כך, אין ספק שעוה"ד ליאל אבן זהר זו הבחירה הטבעית והנכונה. עוה"ד זהר מגיעה עם שנים רבות של ניסיון ועשייה ציבורית ענפה, כך שאיתה תוכלו להבטיח שאתם במקום הנכון. יתרה מכך, עוה"ד מתמודדת גם השנה על ראשות העיר ראשון לציון, אחרי שבשנת 2013 זכתה במקום השני. היא חדורת אידיאולוגיה לשפר את המצב באזור ואיתה אתם יכולים לדעת שיש מי שדואג לכם בצורה מקצועית ונכונה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה